Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Burbano Rosero, Alex Fernando | |
dc.contributor.author | Flor Mera, Jesús Alejandro | |
dc.contributor.author | López Sotelo, Cristian Fernando | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T19:12:27Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T19:12:27Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://repositorio.unicauca.edu.co:8080/xmlui/handle/123456789/3045 | |
dc.description.abstract | THE IMPACT OF IMPLEMENTING THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK ENGLISH STANDARDS TO A GROUP OF ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS AT FRANCISCO ANTONIO ULLOA SCHOOL was a research project, involving a population of elementary school teachers from the Educative Institution Francisco Antonio Ulloa, in order to provide more dynamic strategies throughout the implementation of methods and based on the Common European Framework standards that have been adopted by the National Ministry of Education (MEN) for the English teaching in Colombia, for this reason, we develop a pedagogical proposal, taking into account the needs facing this population of teachers and the lack of knowledge, not only in the foreign language, but also with respect to current policies on teaching a second language. With this proposal we create significant lesson plans for the student population, thus causing an impact in the educational and social environment of this community. | eng |
dc.description.abstract | THE IMPACT OF IMPLEMENTING THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK ENGLISH STANDARDS TO A GROUP OF ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS AT FRANCISCO ANTONIO ULLOA SCHOOL fue un trabajo investigativo, que involucró a una población de profesores de básica primaria de la Institución Educativa Francisco Antonio Ulloa con el propósito de aportar estrategias más dinámica, a través de la implementación de métodos y basados en los estándares del Marco Común Europeo que han sido adoptados por el Ministerio Nacional de Educación (MEN) para la enseñanza del idioma inglés en Colombia, para esto desarrollamos una propuesta pedagógica, teniendo en cuenta las necesidades que enfrenta esta población de profesores y la carencia de conocimiento, no solo del idioma extranjero, sino también con respecto a las políticas actuales sobre el enseñanza de una segunda lengua, y la creación de planes de clase significativos para la población estudiantil, causando así, un impacto en el entorno educacional y social de esta comunidad. | spa |
dc.language.iso | eng | eng |
dc.publisher | Universidad del Cauca | en_US |
dc.subject | Standards | en_US |
dc.subject | MEN | en_US |
dc.subject | Elementary School | en_US |
dc.subject | Proposal | en_US |
dc.subject | Teachers | en_US |
dc.subject | Impact | en_US |
dc.subject | Estándares | en_US |
dc.subject | Básica primaria | en_US |
dc.subject | Propuesta | en_US |
dc.subject | Profesores | en_US |
dc.subject | Impacto | en_US |
dc.title | The impact of implementing the Common European framework English standards to a group of elementary school teachers at Francisco Antonio Ulloa school | en_US |
dc.type | Trabajos de grado | en_US |